Friday 22 February 2008

Vacante Scolare

Cand eram copil, asteptam cu nerabdare vacantele scolare, dar nici odata nu mi-am pus intrebarea despre ce parere aveau parintii, oare erau dornici de vacante scolare, sau se gandeau la concediul lor?
Acum, de cand suntem parinti, la randul nostru, cred ca am gasit raspunsul la intrebarea mea. Sau poate ca nu, poate, pentru ca sunt profesor si beneficiez de vacante scolare nu am un raspuns bun.
Ceea ce pot spune e ca sunt in vacanta, dar fiica-mea ne ocupa tot timpul, asa ca de odihnit ne ramane noaptea, si din aceea o parte din ea. Si ca sa fiu just, partea care ramane se refera la sotia mea care, inca o mai hraneste pe fiica noastra cu laptele maternal.
Asa ca mie i-mi ramane sa-mi fac mea culpa, sau poate ca sotia mea se gandeste ca am nevoie de somn dupa o zi de munca stresanta, si intr-adevar e stresant cand ai de lucru cu copii si tineri adolescenti.
Asa ca revin la subiectul principal, si ma bucur sa zic ca, intradevar ma bucur, ca un copil inca, de vacantele scolare, mai ales cand o astept pe vacanta cea mare.
Sa auzim numai de bine.

No comments: